måndag 27 juni 2011

Konsert och midsommar

Hej hej!

Först vill jag bara tacka för alla fina kommentarer jag har fått under bloghopen, jättekul att läsa! På onsdag tillkännages vinnarna så håll utkik på Stämpelkällan då för att se vilka som vunnit.

Nu till dagens inlägg! I onsdags åkte Håkan och jag till Stockholm för att gå på konsert med Foo Fighters på Stadion. Så vi hade ordnat barnvakt till barnen (var lite nervöst att lämna lilla Jazmine 6 månader, men det gick superbra) och väl uppe åt vi mat på en restaurang och sen gick vi till stadion. Konserten var helt suverän, det var utsålt, cirka 30800 personer, så det är en mäktig känsla när alla sjunger med i låtarna :) Tyvärr blir ju bilderna desto sämre... De här två är de enda som är acceptabla plus några filmsnuttar. Men minnesbilderna i huvudet är ju desto fler som tur är :)




Sen kom Midsommarafton och den firade vi tillsammans med goda vänner i Gamla Oxelösund och hemma hos oss.

Håkan och Jazmine

Izabelle och kompisen Oliver

Jag!

Min egeninlagda sill (burken var så ful så jag var tvungen att förfina den lite)

Sill och potatis m.m. på altanen hemma
Allt som allt, en mycket bra vecka!

Nu måste jag ge mig iväg för att hämta Izabelle på dagis.

/Elli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar