lördag 21 januari 2012

Veckans projekt på Stämpelkällan

Hej igen!

Idag är det dags för veckans projekt och det är egengjort presentpapper och tillhörande tag/etikett som gäller.

Jag har gjort ett paket till en liten kille som blir två år snart och så här ser det ut:


Jag köpte helvitt omslagspapper och sedan stämplade jag med några olika små stämplar huller om buller över hela pappret med blå stämpelfärg. Stämplarna jag använde heter Blomster liten, Hjärta1 enkelt litet med spets åt vänster samt Liten mus.

Till etiketten har jag använt min nya borderpunch från Fiskars! Den är faktiskt min första borderpunch överhuvudtaget. Jag har länge tänkt köpa en, men jag har inte kunnat bestämma mig för vilket mönster, men det här tyckte jag såg fint ut och nu är jag jättenöjd! Jag tycker det blir superfint så den kommer nog användas på många kort framöver :)

Hur som helst så gjorde jag en fyrkant med punchen, sen satte jag en bit vit wellpapp och sedan stämplarna Grattis mörk bakgrund, Trolle tittar upp samt Blomster liten igen.

Ha en härlig helg!

/Elli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar