fredag 20 januari 2012

Veckans stämpel på Stämpelkällan

God morgon!

Idag är det dags för veckans stämpel igen på Stämpelkällan och denna gång är det faktiskt två stämplar: Bulan och texten Lycka till.

Här är mitt kort:


Jag använde vitt cardstock som bas, sen ett mörkbrunt och ovanpå det ett dubbelsidigt designpapper köpt på PyHobby.

Jag kom på att jag ville prova att göra en sån där snörningsgrej till det här kortet. Det har jag aldrig gjort förut, men jag tyckte det passade bra på just det här kortet. Det får mig att tänka på ett par byxor som inte riktigt går att knäppa för att magen börjar bli för stor :-) För att inte få så skarpa kanter vid snörningen så rev jag kanterna med sax och sedan blev det bara att jag gjorde det på alla kanter :)

Den lilla berlocken kommer från Mixen. Blommorna är utstansade och på vissa har jag lagt lite stickles.

Om du vill ha chans att vinna dessa stämplar så gå till Stämpelkällan och lämna en kommentar i veckans stämpel-inlägget. En vinnare dras på söndag, så håll utkik då!

/Elli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar