lördag 11 februari 2012

Veckans projekt på Stämpelkällan

Hej igen!

Det här är mitt bidrag till veckans projekt den här gången. Det är smyckeskrin som gäller och när jag var och pysslade en kväll hemma hos Madame Ink så fick jag titta igenom hennes tutorials och då hittade jag beskrivningen till den här fina byrån med tre lådor. Den fungerar ju alldeles utmärkt som smyckeskrin :) Så tack Jenny för att jag fick låna beskrivningen och tack även för papprena jag fick :)


Jag använde benvita och mörkblå cardstock och det söta designpappret som har små blå blommor på ena sidan och är rutigt på andra. Jag chalkade alla kanter och sedan stämplade jag med en stämpel som heter Hjärtswirl hörne som är från Stämpelkällan och då använde jag brun stämpeldyna.

Som "knoppar" på lådorna satte jag de söta små metallblommorna som jag har köpt på Mixen. De enda dekorationerna blev en blomma som jag har gjort själv med hjälp av min hjärtstans och sedan en rosett.

Ha en fortsatt bra helg!

/Elli

1 kommentar:

  1. Hej där!
    Din byrå är urfin!! Hur ser det ut med en låda lite utdragen undrar jag nyfiket...hur stora är de?

    Kram, Monica

    SvaraRadera