fredag 22 juli 2011

Veckans stämpel på Stämpelkällan

Hej!

Nu har tiden runnit iväg, det var ett bra tag sen mitt senaste inlägg här. Men så är det ju sommar och det finns så mycket annat att göra än att sitta inne och pyssla :) Men jag har ju mina återkommande projekt för Stämpelkällan att pula med och här är det senaste:


Det är en ask för plåster :) Veckans stämpel är Jeppe, krya på dig och jag kände inte för att göra ett kort så jag funderade på vad man kan göra för slags förvaring för första hjälpen-saker och då fick det bli en plåsterask! Jag stämplade Jeppe två gånger och målade honom lite olika och satte en bild på varje sida. Själva asken är gjord i vitt kartongpapper och sen är det svart cardstock och ett lilarutigt papper på det. På de smala sidorna stämplade jag med en bård jag har som är med stjärnor och prickar. Det blev väl sådär, men bättre än att ha det tomt.

Om du vill ha chans att vinna Jeppe, gå in på Stämpelkällan och lämna en kommentar i Veckans stämpel-inlägget. Vinnaren dras på söndag så håll utkik då.

/Elli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar