onsdag 27 juli 2011

En ask till Izabelle

Hej!

I lördags var det vårat lags tur att på Stämpelkällan visa veckans projekt som skulle vara något som innehöll någon typ av shakerbehållare.

Jag gjorde en liten låda och satte själva shakern ovanpå. Lådan fick Izabelle, som hon kan ha att lägga fina saker i som hon är rädd om, det gillar hon :)

Jag använde stämpeln Älvan Fideli med trollspö, den tyckte jag passade bra till en fyraårig tjej. Men jag hade absolut inget hemma som passade bra att ha som "skak" så jag fick köpa lite pärlor, de mista jag kunde hitta, och rosa förstås! Själva lådan är gjord efter en beskrivning på Splitcoast stampers. Det mönstrade pappret tror jag att jag har köpt från Panduro för länge sen. För att skapa mellanrummet så att pärlorna kan rulla omkring använde jag gamla fotokuddar jag hade liggande som var några mm tjocka. Klippte till dom lite och staplade dom på varann tills det blev tillräckligt högt. Pilligt och tidskrävande, men funkade bra :)


Kan tillägga att Izabelle blev väldigt glad :)

/Elli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar