onsdag 13 april 2011

Snäckor!

God kväll!

Den här veckan är det mitt lags tur att göra ett alster med veckans stämpel på Stämpelkällan och det är Snäcka och tång det gäller. Och dessutom har jag hittat en utmaning som passar perfekt, nämligen Cute Card Thursdays utmaning Totally Tropical! Så här blev kortet:



Jag har som vanligt målat med akvarellpennor. Använt restbitar av blå och beige cardstock, därav storleken på kortet. Sen lite stickles och som krona på verket: riktiga snäckor :) Jag hade en påse snäckor liggande från en utlandsresa och där i fanns det rätt många som var i lagom storlek och dom har jag fäst med gluedots, funkade jättebra. Den gröna swirlen hade jag kvar sen jag lånade Madame Inks cuttlebug för länge sen, tack tack :)

Nu är det dags för Greys Anatomy! Tack å hej!

/Elli

1 kommentar:

  1. yay!! Jag hann oxå :) Jag gillar verkligen effekten med dom riktiga snäckorna

    Kram

    SvaraRadera