fredag 15 april 2011

Utmaningar!

Hej! Jag har gjort ett krya på dig-kort som passar två utmaningar som jag tänkte vara med i:

Den ena är hos Cupcake Craft Challenges som har temat Doctors and nurses och där tycker jag denna lilla trolltjej passar in bra med sin lilla väska :)

Och den andra utmaningen är hos Sketchy Colors som har temat lila, turkost och grönt.

Jag har använt två stämplar från Stämpelkällan: Trolla krya på dig och Trollas nalle. Trolla är målad med akvarellpennor. Jag använde turkos och lila cardstock och tre olika designpapper, alla köpta på Mixen. En blomma med lite stickles på i ena hörnet.


/Elli

5 kommentarer:

  1. Such a beautiful card, Elli! Lovely image, wonderful colours and I love the design! Thanks for joining us at Cupcake and good luck! Delphine xx

    SvaraRadera
  2. Hej Elli!
    Vilken härlig & sött kort du har gjort! Underbara papper & motivet är bara för sött...man vill ju ta upp henne och ge henne en stor kram! Tack för att du är med oss i The Cupcake Craft challenge denna vecka. Lycka till i utlottningen! Kram & solsken/ Sari

    SvaraRadera
  3. ET fantastisk vakkert og flott kort!!:) 1000 takk for at du deltar hos S.C. denne uken, og lykke til!:) Håper vi ser deg igjen snart;)
    Klem, Ellen

    SvaraRadera
  4. A gorgeous card and image. Thanks for joining us this week at CCC.

    Liza x

    SvaraRadera
  5. This lovely card made me smile, I think we've all had days like this image! Thank you so much for sharing at Cupcake this week. x

    SvaraRadera