måndag 30 maj 2011

Te-ask till mor

Hejsan!

Så här på kvällskvisten tänkte jag visa vad min mamma fick som Morsdagspresent igår. Det är en te-ask eller te-automat skulle man nog kunna kalla den. Jag gjorde den till veckans projekt på Stämpelkällan och mallen går att hitta HÄR. Jag har använt albumark som bas och sedan ett mönstrat papper som jag verkligen tycker är fint. Det är dubbelsidigt, så på locket har jag satt andra sidan uppåt. Jag har använt stämpeln Tre blommor med swirls från Stämpelkällan. Först visste jag inte alls vad jag skulle sätta på framsidan, men jag provade att söka på nätet på texter och citat om te och hittade den här lilla texten som någon klok människa har kommit på :) Så den skrev jag ut med en passande font. Tepåsarna som ligger i på dessa bilder var dom jag hade hemma just då, sen köpte jag en annan sort som passade bättre i storlek.


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar