måndag 7 mars 2011

Hej svejs! Förra veckan var det min tur att tillsammans med några fler i designteamet visa veckans stämpel och veckans projekt på Stämpelkällanbloggen. Vi skulle dels visa alster med den bullbakande damen Vera och även vad man kan göra för att pimpa upp sina post-it-block!

Jag gjorde ett fika-inbjudningskort där jag fick användning av ett papper jag har haft liggande i flera år som kommer från Creative club. Det passade faktiskt riktigt bra ihop med Vera :) Bullarna satte jag på 3D-kuddar så att dom ploppar fram lite.


Sen var det post-it-blocken som skulle göras fina och det finns ju många varianter på det, men jag ville ha nåt ganska enkelt och snabbt eftersom jag faktiskt inte har så mycket tid att sitta och pyssla :) Så det blev så här:








Jag använde stämplarna Klocka med tillhörande visare mindre på den ena. På den andra maskade jag ihop Blomma med spröt och blomma med spröt mindre. Och jag fick användning för några minigelépennor jag har haft liggande :)
/Elli





1 kommentar: