tisdag 29 mars 2011

Väskkort

Hej på er!

Förra veckan hade turen kommit till vårat team att göra veckans projekt på Stämpelkällans blogg och nu skulle vi göra väskor, antingen i form av kort eller som förvaring. Jag gjorde ett väskkort och så här blev det:



Jag använde ljusblå cardstock och ett mönstrat papper som jag fått från Creative club. Chalkade och ritade söm längs alla kanter. Till framsidan stämplade jag Hjärtan med symetriska swirls på akvarellpapper och använde det för att täcka hela "flärpen". Sen satte jag dit två blommor och en blå brad som fejk-knapp. För att färsta ihop kortet ska jag sätta dit en kardborrebit, så fort jag har fått lite av Pysselgalen :)

På insidan använde jag album-papper där man ska skriva sin hälsning, det passar bra eftersom det har en slät yta till skillnad från akvarellpappret. Där stämplade jag Blomsterhörna 2 och chalkade kanterna.

/Elli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar