onsdag 30 november 2011

God morgon! Idag tänkte jag visa ett kort som jag har gjort till en kompis som nyligen har fått en son. Det är ett swing card som går i färgerna blått och grönt mestadels. Och det blev även en hel del glitter :) Jag och Madame Ink gick ihop och skickade ett paket till vår gemensamma kompis. Paketet innehöll förutom mitt kort, även den här barnvagnen som Madame Ink har gjort samt en dregelhaklapp och ett par strumpor.

Stämplarna jag har använt är Bubben, Text Välkommen till världen swirlig och Blomster liten.


Kortet på väg att öppnas...


Jag har bara använt småbitar av papper som blivit över från andra kort, det är bra att göra sig av med lite såna ibland. Det är bara lite jobbigt att ta sig an tycker jag, mycket enklare att ta nya papper :)

Vill någon prova på att göra ett swing card så har jag gjort en beskrivning som finns på Stämpelkällans blog. Klicka här för att komma till den!

Ha en bra dag!

/Elli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar